Home > Op zoek naar > Trainingen > Hospitality    
Actie

Op dit moment zijn er geen acties.

Nieuws
Totaal beheersplan
Speciale producten
Trainingen

Hospitality


Hoe ga je om met het eigen personeel of de klanten die je bedient? Medewerkers die getraind zijn in hospitality laten altijd - waar ze ook gaan - een goede (eerste) indruk achter. Of het nu de schoonmaakmedewerker is die een appartement komt reinigen, een receptionist bij een hotel of een specialistische reiniger op locatie, de eerste indruk is van belang voor uw bedrijf!

Tijdens deze training worden de volgende onderwerpen uit de praktijk besproken. 

  • Verbale en non-verbale communicatie, stemgebruik en houding
  • Representatie (materialen) en werkkleding
  • Beleving, persoonlijke en didactische vaardigheden
  • Social Media

Eén dagdeel van 4,5 uur

           Op uw locatie           

    Maximaal 6 personen    


Meer informatie over trainingen en opleidingen? Neem contact op!

LiveZilla Live Chat Software